Get in the Game. Gamification.

Social gaming is attractief en verslavend. Dat moet uw incentive-programma óók zijn.

Miljoenen mensen spelen Farmville op Facebook, Wordfeud op de iPhone en gebruiken Foursquare om hun huidige locatie te delen en om badges te verzamelen.

Maak gebruik van deze succesformules. Stap in het spel en verhoog de entertaimentwaarde van uw programma én van uw product of dienst.

Implementatie van game technieken -denk aan beloning, niveau’s, avatars, punten, feedback, ranglijsten- in uw producten, diensten en marketingstrategie, dát is gamification. Deze technieken, die afkomstig zijn uit de talloze social games (waaraan u zelf vast ook deelneemt), zorgen voor nieuw leven in uw merk, maken uw website aantrekkelijker en binden meer mensen aan uw bedrijf.

Traditionele “spaar- en inwisselprogramma’s” gaan nogal eens gebukt onder het verlies van deelnemers vanwege een gebrek aan dynamiek. Hoeveel goldcards, super-goldcards en extra-super-goldcarts kunt u opnemen in uw programma?

Univent gebruikt gamification om de funfactor van uw incentive-programma te vergroten en verder te gaan dan de gebruikelijke programma’s die vaak gebaseerd zijn op het “koop er 10 en krijg er ééntje gratis” principe. Uw incentive-programma moet vooral fun zijn om aan deel te nemen. Gamification is de oplossing. Wij kunnen u laten zien hoe dit succesvol opgenomen kan worden in uw complete incentive-mix.

Lees verder >>

Advertenties